yaseminkale

>"iyi uykular çocuklar" tele

Posted on: Kasım 25, 2010

>

eticinden sonra şimdide tele geliyor sizler için:)) 50 mm lik kocaman gözü var telenin 21:30 da “iyi uykular çocuklar” diye pıt pıt yürüyor telemiz “haydi çocuklar uykuya”
26 Yanıt to ">"iyi uykular çocuklar" tele"

>ya ilk yorum benimmmmm :)ben gördüm ilk yorumda benim olsun dimi ama :)yasemin tele tele tele :)) diye bağırıyor elifsu bizde öreceğiz 🙂 tabi gözüm gelince dimi.uyku vakti çocuklar haydi uyku zamanı telelerle.eline sağlık cankuş aline sağlık 🙂

>çok yaratıcısın şekerim:)Çok güzel olmuş..Ellerine sağlık..Sevgiler..

>ya maşalah elinizden hiçbirşey kurtulmuyor, yapamayacağınız şey yopk gibi değilmi;? Sizi severek takip ediyorum. Ah birrde şu amigurumiye cesaret edebilsem. Ne var sanki yaaaaElerinize sağlık

>evinneşesi- zehram ayırdım canım gözlerini:)) öpüyorum elifsu hanımı:) Noyumberry- çok teşekkür ederim 😉 selmaninsepeti- bı uçan bide :)) anladın sen onu.. canım sen sadece yapmak iste bu iş için tığ tutmayı biliyor ve istiyor olmam yeterliii:)

>Süper olmuş hocam birlikte yaptığımız !''Aslanın'' resimlerini size yolladım.Yeni şeyler yapmak için sabırsızlıkla bekliyorum.Harika bir öğretmensiniz. Arzu Şimşek

>yasemin yani alemsin sen kız:)) Benim oğlan nefret ediyor bundan .Çıktığında uflaya puflaya yatağa gönderiyoruz :(( Televizyonun sesini bile kısıyor biz muhabbet ederken babamızla duymayalım diye :)) Şimdi ben ona bundan örsem evde kıyamet kopar vallahiiiii…çok güzel olmuş ama hele o gözlere maaşaallah yani…

>sen var ya sen harikasın.bayıldım .keşke etkili olsa .benimkiler asla takmıyo şu sevimli şeyi…

>Merhaba Yasemin abla,Ben Ashley bu da benim yen bloğum.Diğerini izlemeden silip bunu ekleyebilirsin.Diğerinden hiçbir post yayımlayamadığım için bunu açtım.Gel bir bak istersen.Sevgiler.

>Güaydınlar Yasminim,epeydir yoktum malum.Neler kaçırmışım,görmediğim neler varmış.Çekilişler olmuş, pembiş uzun kulak,limon kız hello kiti örülmüş, en son yayınladığın tv de süper olmuş.Ellerine emeğine sağlık canım benim.Sevgiler

>Ya çokk istiyorum yapmayı ama şimdilik sizin anlattığınız kaplumbağa ve yumurta ile sınırlı kaldım. Onlarda istediğim gibi olmadı. Sanki biraz hevesim kırıldı

>Arzu Şimşek- çok güzel bir çalışma oldu sevgili arzu benim harika öğretmenliğim tartışabilir ama senin süper olduğun kesin…SMİLENA-ayy semram elamda kaçırırsa yandık ama artık telesini alıp yatıyo:)))KonTiki- geldim cnm baktım:)))nurşen- evet yaa bayadır yoksun özledim be yaa. saol canım benim…

>asosh- aslımmm güldürdün beni yine :)) inş. güzel kızına yaparsın canım…

>selmanınsepeti- bence kendine haksızlık ediyorsundur yaseminkale20@gmail.com a mail atarmısın yaptıklarını bu arada msn den görüntü arama sanada yardımcı olabilirim:)

>Çok güzel olmuş!Yasemincim çok keyifli idi etkinlik gercekten teşekkürler canım!

>eti cin gibi tele de çok orjinal olmuş yasemin harikasın arkadaşım.ellerine sağlık,orjinal fikirlerinin devamını merakla bekliyoruz…

>hülya- çok tşk ederim canım.. birde bnm paketim ulaşsa artık:((rahime erdoğan- saol cnm her zaman yanımda olduğun için…

>ne şanslıyım ki ilk ben gördüm.ama senle konuşunca unutmuşum burayı canım.gene ve herzamanki gibi harikalar yaratmışsın.süper olmuş.elacığa teleyle iyi uykular.sevgiler…

>senden önce kim yapabilirki bu güzellikleri:)ellerine sağlık hele gözlere bayıldım.

>ne fikir ama :)bravo!

>berna- tşk ederim canım:)) şirin- çizgi kahraman demek yaseminkale demek:)) saol arkadaşımFosi- "iyifikir" dicem yanlış yere gidecek "güzel fikir" nasıl? tşk ederim canımiyiki varsınız…

>çok guzel olmus elıne saglık canım

>yasemin hanım çok teşekkür ederim. Gerçekten çok sevindim. hemen mail atıyorum. Kızımım kendi ördüğüm oyuncakları sevdiğini görünce çok mutlu olmuştum.

>yasemin ahnım arika olmuş ama yalnız bi problem var. benim kız bu teleden nefret ediyor, onun çıktığı saatlerde uyumak istemiyor. bu soruna da bi çözüm bulabilirsek tam süper olur.ama ben beğendim gerçekten 10 numara, nazarlık gibi hem.ağrının yukarı yağcılar köyünden sevgilerle.kürşide yılmaz

>gülseyhan- saol ablacımmmselmanınsepeti-yaa kesinlikle canım büyük haksızlık yapıyorsun hemde her zaman burarlardayım cnm sen sor ben seve seve cevaplarım…kürşide yılmaz-ağrının yukarı yağcılar köyünden;ne kadar mutlu oldum beilemezsiniz. kızınız kaç yaşında acaba :))

>bu çok güzel yaseminnn bayıldım:))

>Ellerinize sağlık çok beğendim ve böyle bi şey yapmak inan hiç aklıma gelmezdi.

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
