yaseminkale

>buzdolabı magneti

Posted on: Kasım 26, 2010

>

bu magneti utkunun annesi için yaptım …
kızımda çok beğendi gün boyu her yere yapıştırdı hayran hayran baktı… bebeğimiz her zamanki gini bonbon lüks ile örüldü 8 mm sarı gözler takıldı… mor elbisesini sarı ayakkabılarını giydi. yanına noel babayı ve çalışırken desenini, armürünü, tahar raporunu benim hazırladığım el pikesinide yanına alarak gittii………..

18 Yanıt to ">buzdolabı magneti"

>Çok şirin olmuş….Ellerinize sağlık…

>ayyy bu kara kız çok güzel olmuş çokkk

>E kızına da yap bir tane artık annesi. Aklı kalmıştır:)) Benim kızım küçükken, arkadaşlarına aldığımız doğum günü hediyelerine göz koyar, vermek istemezdi hiç. Ona da alırdım aynisinden:)))

>Ellerine sağlık canım Gökkıza göndermiş olduğun arıcıklar ile birlikte olan magnetler dolabımı süslemeye devam ediyor sevgiler

>feltdesign- teşekkür ederim…şirin- bende çok beğendim moruda çok sev,yorum…neduk- dimi soruyor zaten minik bebğimiz nerde diye hemen öreyim:))bizde her yeni sipariş oyuncaı ilk elaya yapıyoruz :(((KEYFESEYRAN- çok öpüyorum Gökkızı.. çok mutlu oldumm:))

>çokk şirin olmuşş buu

>ama bu tam benlik olmuş yaa..bayıldım magnet kıza.biliyosun benimde birsürü magnet örme hayalim var ama şimdilik hayal.ellerine sağlık canım.gene çok güzel yapmışsın ne diyeyim…utkunun annesi güle güle kullansın.

>Fund@-olmuş dimi:)))BERNA- neden hayal olsun ki. ben yapılış hazrılarım senin için:))

>ne kadar şirin bir şey bu böyle ellerine sağlık

>çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Benim yaptığım oyuncakları beğenmeniz beni çok sevindirdi. Rahatsızlığımı atlatır atlatmaz hemen çalışmalara başlayacağım. Eee kapınızı çalarım artık. Sevgiyle kalın.

>fıstık gibi olmuş:))) ellerine sağlık.

>BLOGUNA HER ZİYARETİMDE SANA BİRAZ DAHA İMRENİYORUM. ELELRİNE SAĞLIK ARKADAŞIM. ELA'YI DA KOCAMAN ÖPÜYORUM….

>NE kadar güzel olmus, cok ta yakismis buzdolabina 🙂

>Canım çok şeker olmuş.Ellerine sağlık.İnşallah birgün bende örerim bunlardan…

>ada ve deniz-:) teşekkür ederim cnmmselmanınsepeti-saol cnm geçmiş olsun… en kısa zamanda bekliyorum seni:))örgüçantam- :)) saol ablammmKelebekGibi-dimi kendimede yapıcam bi tane:)))hamaratabla-saolun hamaratabla inşallah bu örgü oyuncak işi öyleki herşeyi yapası geliyo insanın ama sıra gelmiyor:((

>cok güzel olmuş ellerine sağlık 🙂

>Arzuco- saol canımmm seninkide çok güzelllll…

>cok seker olmus 🙂

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
