yaseminkale

>yaseminkale.pasaj.com&kapıda ödeme

Posted on: Kasım 30, 2010

> az önce pasajımı açtığımda çok mutlu oldum yoo öyle anasayfalarda fln bulamazsınız beni… yeniyıl teması içimi kıpırdattı ee o zaman çalışma zamanıı

sizlerde yeni yılda sevdiklerinize örgü oyuncak hediye etmek istiyorsanız yaseminkale20@gmail.com a mail atınız… dilerseniz pasajımdan dilersiniz havale dilersenizde kapıda ödeme ile satın alabilirsiniz..

kapıda ödeme nedir? her iki taraf için keyifli bir alışveriş. alıcı için yapması gereken tek şey ptt görevlisi kapıya geldiğinde söylenen tutarı görevliye verip imzayı atmak..

peki ya biz satıcılar için… 2 adet nufüs cüzdanı fotokopisi ile ptt merkezlerde verilen formu doldurmak 5 tl karşılığından “posta çeki” hesabı açtırmamız gerek. ve artık hesabımız kullanılmaya hazır 15-30 gün içinde kartımız gelecek kart gelene kadar paramızı merkez postanelerden çekebiliyoruz..

bu belgeleri ptt şubelerden alabilir evinizde doldurabilirsiniz:))

hepimize hayırlı satışlar bol kazançlar diliyorum…

10 Yanıt to ">yaseminkale.pasaj.com&kapıda ödeme"

>cıvıl cıvıl olmuş dimi pasaj:)kapıda ödemeyi de çok iyi düşünmüşsün arkadaşım.kredi kartı kullanmakdan çok daha pratik ve güvenli…

>canım pasajın yeni hali çok hoşuma gitti :)allah bol şatışlar versin inşallah haydi boş durmayınız yeniyıl için hediyeleşelim :)))

>ne kadar iyisin, hic kimse bildigi bir seyi paylasmaz oldu son zamanlarda 🙂 Ben de sana hayirli satislar bol kazanclar dilerim 🙂

>Yasminim pasajın süper olmuş,oyuncakların hepsi bire bire göz kırpıyor 🙂 hayırlı ve bol satışlar arkadaşım.Sevgiler

>pasajınçok şeker olmuş ablacım. Kapıda ödemede müthiş fikir. Bol satışlarrr

>canım sayende bende yaptım:) çok saol yardımların için:))

>Yasemincim hayırlı kazanclar olsun. Ben daha önce hediyeleşme etkinliği yapalımmı diye sormustumya yılbaşı için. İşte Sibel arkadaşımız yapmaya karar vermiş. İsteyenler ona katılabilir.Sevgiler, Hülya

>cok güzel olmuş bayıldımm

>yine harikasın şeker

>bol satışlar tatlım…

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
