yaseminkale

>drt KADIN VİZYON 12:10 da tekrar yayındayız…

Posted on: Aralık 4, 2010

>

03/12/2010 saat 15:30 da canlı yayında idik. bende bugün sizlerle birlikte tekrar yayında 04/12/2010 12:10 da drt canlı izle diye google den aratıp seyredeceğim… bunuda kaçırırsam pazar 17:15:))

bu arada yıl başı için hediye alımlarınızda özel paketi ile sevdiklerinize ulaşacak… içine yazmak istediğiz notu bana bildirmeniz yeterlidir. aşağıdaki örnek pakettir…
19 Yanıt to ">drt KADIN VİZYON 12:10 da tekrar yayındayız…"

>yasemincim dün bakamamıştım umarım bugün sorun çıkarmaz bilgisayar.çok şık görünüyorsun bu arada arkadaşım….hediye paketi için ne diyebilirimki.alanlar çok şanslı.emeklerine gönlüne sağlık canım.

>hemen izleyim, pakette mukemmel olmus 🙂

>hemen seyrediyorum canım benim.tekrar tebrik ediyorum seni .şimdi sırada deryalı günler var…kocaman öpüyorum….

>berna- canım tekrarlarda buluşalım:))All So Cute- teşekkürler canım …SMİLENA- ahh semram seni görelim oralarda artık:))

>canım ben dün seyrettim.o kadar cıvıl cıvıldın ki,çok güzeldi program.başarılarının devamını dilerim arkadaşım…

>tebrik ediyorum sevgili yasemin ve bir hem cinsim olarak gösterdiğin başarıyla gurur duyuyorum…

>canım benim güzel arkadaşım harikasın:)

>tv ye çıkmadan önce niye aramadın kız beni haberim yine olamadı bebişle uğraşmaktan …izlemeye çalışacağım mutlaka yaseminim

>nevali-EMİNE-fatoş-asosh çok teşekkür ederim kızlar… iyiki varsınız…

>başarılar dilerim cnm izleymiyorum pc problemli ama sen eklersin kesin video 🙂 heömen izlerim bekliyorum :)))

>başarılarınn devamını dilerim.pakette çok hoş ellerine sağlık…

>tatlım faceden yazmıştım ama birlkezdaha tebrikler.bu arada benim uzunkulak bitti biraz hatalar var ama yenisinde olmayacak:)))

>ebrulikedi- teşekkürler:)

>evinneşesi-sonunda birlikte izledik zehram:))

>ceylan- çok teşekkür ederim canım. yıl başı paketlerimizin üzerini kardanadam süslüyor…şimdiki hazırlıklar sevgililer günü için…:) saol canım ayrıntımı atlamayanlardansın:)

>örgüçantam- heryerde destekğini görmek beni çok mutlu ediyor iyiki varsın…

>tebriklerrrrrrrrrrrrrrr

>celebi74-teşekürlerrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
