yaseminkale

>bugünlerden ben…

Posted on: Aralık 13, 2010

>

bugünlerde ben; biraz yoğun,biraz tatsız,biraz endişeli,biraz heyecanlı,biraz sabırsız,biraz farklı…

nerede olduğumu merak eden tüm dostlara…amigurumi tazmanya canavarı örgü oyuncak tazmanya canavarı

17 Yanıt to ">bugünlerden ben…"

>Yaesimcim,sana mail atmıştım bir sipariş için aldın mı acaba ?

>Yıldız-almadım cnm tekrar gönderir misin yaseminkale20@gmail.com

>yaseminciğim inşallah iyisindir.Tatsız ve endişeli olmanı merak ettim.Umarım kötü birşeyler yoktur.Tazmanya canavarı herhalde çok güzel olmuş…Kendine iyi bak.sevgiler.

>ewet tadın tuzun yok senin neden acaba ?dikkat et kendine cnm.

>canım geçen facede konuştuğumuz konu dışında bir sıkıntımı 😦 umarım değildir. her ne ise ferahlığa çıkman dileğiyle sevgilertazmanya canavarı çok güzel olmuşiki katlamı örüyorsun sık iğneler çok iri görünüyor resimdenmi acaba.

>İnşallah sadece havalardandır….Sağlığınızda yerindeyse gerisini boş ver bence, herşey gelip geçici nasılsaçabucak toparlanman dileğiyleSevgiler

>hamarat abla-iyiyim ablacım çok şükür birçok şeyi bir arada bekleyince sıkıldım :(( tşk ederim ablacım taz için kolları bacaklarıda olsa:)))evinneşesi-:((örgüçantam- ablacımöndeki ten rengi olan yer geri dönülüyor ya bitsin ayrıntılı koyarım foto:)) saol ablammm amin…

>Bende ses cikmayinca merak etmistim, kendine iyi bak.

>iyi olmanı,eski neşene kavuşmanı dilerim canım,kendine iyi bak..ayrıca bu ne şirin bir şey böyleee:)ben de yapmalıyım:)

>yasemiin bitir artık şu harika tazmanyayı da görelim,çok çok güzel oluyo buuu….

>süpersin yine…bayıldım tam psikopat olmuş…:D

>yasemincim ben sesini duyduğum için iyi olduğunu biliyorum ama beklemenin sonunun güzel olmasını diliyorum.tazın harika diyecek birşey yok.ama bitmişinide çok merak ediyorum.kolay gelsin canım.sevgiler…

>herşey yoluna gircek sen canını sıkma mutsuzluk yakışmıyor 🙂 gül acık bakem 🙂

>özlettiniz kendinizi yeni aigurumilerinizi bekliyoruz.

>All So Cute- tşk ederim cnmFiliz- aminnn cnm… yap tabi cnmm kolay gelsinnevali- yılbaşı sonrasına kalabilir:)BERNA-çok tşk ederim canım varlığın için AMİN..evinneşesi- :)Şengül İlbay- inş. canım…

>:)))))))))))))benim gibi aynı….

>ay çok şeker bayılıyorum ben bunun ortalığı silip süpürmesine!!

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
