yaseminkale

>Egemsu’nun Selma bebeği…

Posted on: Aralık 19, 2010

>

aslında gözleri yeşil olacaktı maviye nasıl kaptırmışım kendimi 9 mm mavi gözler ile selma bebek Egemsu’ya annesinden hediye

çizim Egemsu’ya ait. Anneye soruldu bebeğin kafası bu kadar büyük mü olsun? Seda bebek gibi olması istendi.

20 Yanıt to ">Egemsu’nun Selma bebeği…"

>ama bu selma bebek harika olmuş,kıvırcık saçları,kotu,tişörtü,bolerosu,çok farklı olmuş çok!emekelrine sağlık cancan 🙂

>mükemmel olmuş tatlım bu kot pantolonunu sevdsinler esmer bomba bu.bir slogan geldi aklıma dür mailden yazacağım:))))öptüm kocaman

>egemsu çok şanslı.çizimi yasemin ablasının ellerinde hayat buldu.doğum günün kutlu olsun egemsu.ellerine sağlık yasemin kale.diyecek ne varki başka.

>çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım.hayal edebiliyorum yüzlerdeki mutluluğu…

>süpeeer…kotuna bayıldım harika olmuş…:))

>Bu naıl bir yetenek anlamayadım bir türlü. Mükemmel bişey olmuş bu yaaaa:))))Güle güle kulansın

>fisunlaherşey- cancanımmm o saçları 3 günde ördüm :)) çok tşk ederim.ÖRGĞÇANTAM-ayy ablacım harikasın aldım mailini 🙂 hemen yapıyorum… çok çok tşk ederim.BERNA-saol bernam ayakkabasına topuklu olacaktı ama gözleri yeşil olacaktı çizimde öğle idi:((SMİLENA-bende dün geceyi çok merak ettim gelen mail ile çok mutlu oldum saol semrammmfatoş- ya kotunun arka cepleri bile var biraz basenler geniş olduğu için kot salaş durdu:))selmanınsepeti- canım ara ara seni burada görmek beni çok mutlu ediyor. çok tşk ederim..

>çok şeker olmuş:)eline sağlık canım..

>çok şeker olmuş.. ellerinize sağlık.. saçları da çok sevimli… kıyafetleri ve tarzıyla çizime sadık kalınması da bir o kadar harika… ellerinize sağlık…

>Filiz- teşekkür ederim :))EMİNE ÖZTÜRK- çok tşk ederim Emine:))

>çok çok güzel olmuş arkadaşım saçlarına bayıldım.kıyafetlerine de bak hele:))))

>ooo yeni gozler parlamis, cok tatli yapmissin yine.

>nevali-tşk ederim canım…All So Cute- yakışmış dimi Serencimseninde havuş arabaya bayıldık elamla:)

>çok şeker olmuş bu bebiş.. şu son moda isimleride anlamıyorum hani.. belirtmeden edemiyeceğim! anneside kusura bakmasın nolur!

>Ne kadar güzel olmuş! Ellerinize sağlık,çok beğendim.

>Lilacsmell- hoşgeldiniz:) çok tşk ederim…

>Çok güzel bir çalışma olmuş.Eline emeğine sağlık.

>ŞANSLI- çok teşekkür ederim:))

>çok güzel olmuş bu bebek eline sağlık sahibi iyi günlerde oynasın.

>ay çok güzel olmuş.hele saçlar.nasıl mutlu olmuştur kimbilir.ellerine sağlık yasemincim.yenu yılın kutlu olsun:)

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
