yaseminkale

>herkese bil bol şans

Posted on: Ocak 20, 2011

>

5. geleneksel yaseminkale çekilişi sonuçlandı:)

http://www.youtube.com/get_player

Ela’m 22:26 hala uyanık sadece çekiliş için uykusuz kaldı. “herkese bil bol şans” dedi ve çekilişi gerçekleştirdi… sevgili edaca bu çekilişin kazanan ismi oldu… Ela’mın “herkese” demesiyle bende bu çekilişe katılan HERKESE çiçek kız yapılışını mail yolu ile göndereceğim. şimdi hepiniz için mail adresim yaseminkale20@gmail.com

çekilişi bugün sevgili nevali nin sayesinde gerçekleştirebildim. benim için isimleri tek tek yazdı ve mail attı. ve çekiliş anına eşlik ettiği için kocaman teşekkür ediyorum “Şirin iyiki varsın canım…”

29 Yanıt to ">herkese bil bol şans"

>ela hani benim adımı çekicektin:(

>Hayırlısı olsuuuunn…Eda ablam güle güle kullansın setteki güzellikleri. Sizin de kesenize bereket Yasemin hanımcım.

>yasemincim hayırlı olsun.bir çekilişin daha üstesinden geldin.darısı bir sonrakine.eda güle güle kullansın malzemelerini.nevalinin emeklerine sağlık senin gönlüne bereket arkadaşım.katılan herkeside unutmamışsın.şahanesin ne diyeyim.sevgiler….

>keşke bana çıksaydı:(olsun çiçek kızın açıklamasını hakettim sanırım:)mailim:miraclefiliz@gmail.comiyi geceler…

>eveettt hayırlı olsuuunn

>tebrikler edaca…

>nevali ninde senin de ellerine sağlık edacayı da tebrik ediyorum şansı daima bol olsun.öpüyorum canım sevgiler

>hayırlı olsun eda ya…katkım olabildiyse ne mutlu bana…ama edaya da çıkdığına çok sevindim….

>tebrik ediyorum kazananı mail adresim sengul0006@windowslive.com teşekkürler şimdiden yasemin hanım

>hayırlı olsun edaaaaa 🙂

>tebrikler edaca..yasemin hanım sizede teşekkürler böyle bi çekiliş yaptığınız için..ayşece

>e-mail adresimi buraya eklesem olurmu gmail adresinize gönderemedim.ayse.2610@hotmail.comayşeceayşe kocaman

>guzummmmmmm benım parmacıklarını severım senın :)))))))))) tesekkur ederım yasemıncımmmmmmm

>gittttiiiii güzelim gözler gittii…güle güle kullansın edaca…:)

>minik ayıcık kime gitti???

>Merhaba, çekilişte kazanamadığıma üzüldüm ama çiçek kız yapılışı üzüntümü hafifletti:) mail adresimi yazmıştım ama gene de yazayım: ilkinnisancioglu@hotmail.com sevgiler… İlkin Nişancıoğlu

>hayırlı olsun her ne kadar bana çıkmadığına üzülsemde …neyse çiçek kız yapılışının mailini sabırsızlıkla bekliyorum inş. yasemin hanım…

>Yasemin hanım bu çekilişte kimseyi üzmedi ne güzel. Katılan herkese ödül var:)Yasemin Hanıma cömertliği Eda Hanıma da şansı için tebrikler.

>aa aaaa edaaaa, cok guzel bir set kazandin, tebriklerr :))

>ay yerim ben buu nekadar şeker şey böyle ALLAH bağışlasın…

>gülderen- canım bu defaki noterimiz nevali oldu:)) nasılda bağırmışım sesimi duysun diye:))

>özge Filiz Karabulut- amin canım.. hayat paylaştıkdıkca güzel. ve seni bu konuda takdir ediyorum. emeğini paylaşıyorsun. alıntıları paylaşmak kolay ama emek 🙂 asla hakkı ödenmez…

>berna- ya bernacım gönlüm herkese vermek istiyor bu defa böyle bir güzellik oldu:))

>filiz- canım attım şimdi mailini kolay gelsin :))

>ebru- canım elam senin adını ben camerayı açana kadar seçmiş kapatınca anne bak E dedi adres bilgilerini alabilir miyim:))

>Kazanamadım ama, bu heyecan bile çok güzeldi. Mail adresim canan-ozden01@hotmail.com

>edayı tebrik ediyorum.seni ve elacığı da çok öpüyorum.ne gönlü bol insansın yasemincim:)çiçek kıza çok mutlu oldum.mail adresim:ebruli1410@gmail.com

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
