yaseminkale

>minik ayıcıklarım

Posted on: Ocak 31, 2011

> sadece 10 cm boyunda; tam bir kahve tadında


sadece 12 cm boyunda; yün karışımlı, sıcacık, şeker tadında…
Reklamlar

34 Yanıt to ">minik ayıcıklarım"

>en sonunda bir şeyler ekledin yaseminim…sen olmadan bu blogların tadı çıkmıyor …

>çok şirinler :))

>çok tatlılar hele pembesi dicem ama ikiside tatlılıkta yarış halindeler 🙂

>yasemiiin harikalar bunlar…çok sevimliler yaaa…

>ellerine sağlık gerçekten çok şekerler.öpüyorum canım perimi

>Çok sevimliler. Hele de pembesi, tam şeker:)

>bu bebişleri severek izliyorum hepsi çok şirin oluyor..denemek isterim..:)sayfamda ödülün var canm alırsan memnun olurum..bende bilmiyorum bunları ama beni ödüllemişler..bende severek gezdiğim sayfaları ödülledim..sevgiler..:)

>çok şirinler:)

>çok tatlılar yasemin ablacım ellerine sağlık ben de daha caillou la uğraşıyorum eşim va kardeşim uzaylıya benzettiler:(( ne kadar zorlandım caillou nun yüzüne işlarken anlatamam bakalım nasıl bişey çıkacak ortaya :))))

>asosh- aslımmm çok saol arkadaşım. şıngırakda eklenecek canım hergün anıyorum seni:))

>ada ve deniz- çok tşk ederim zor vedalaştım:))

>şengül ilbay- :)) bütün yarışlar böyle olsun şengülcüğüm mailini aldım canım…

>nevali- şiiiriiin asıl harika olan sensin…

>ÖRGÜÇANTAM- bu "oyuncak peri"si dediğin kurban olsun sana ablacımmm

>ayyyy yeni gözlerle örülmüş ayıcıklar bunlar dimi sizi gidiler sizi ben nası görmedim sizi :))) ben kahve tatındayı alabilirmiyim 🙂 kahvemle iyi gider :))))

>ay-ser ilkkez yün karışımlı iplik kullandım oda şeker gibi oldu çok tşk ederim…

>yasmin-canım ödülü alamaya geldim pc kapandı:(( mutlaka denemelisin:))

>ebrulikedi- çok teşekkürler.

>sevim-bitince bi foto gönder bakim canım neresi uzaylı:))yaseminkale20@gmail.com

>evinneşesi- evet zehram.. dimi yaa içemedim şöylee karşılıklı bol köpüklü:))

>bunlar çok güzel olmuş. Pembe olanıda çok tatlııı yaaaa.

>ayyyy süüüüüüppppeeeerrrrr 😀 ellerinize sağlık..

>ayy 20 kişi yorum yapana kadar ben nerdeymişim acaba yaseminim.kusura bakma yeni gördüm ve bayıldım yiyesim geldi bunları harikasın:))

>Senin ayılarınıda yerim senide yerim :)) çok güzel olmuş. Bende buna benzer bi hayvancık anahtarlık yapmıştım yasemin birikince yayınlıycaktım sana gösteriyim bi ara 🙂

>yasemincim gene boş duramamışsın güzellikler yapmışsın.çokta şeker olmuşlar.emeklerine sağlık canım.

>yasemin abla ne kadar mütavazisin herkese ayrı ayrı cevap yazıyorsun çok kibarsın iyi ki internetten de olsa seni tanımışım iyi ki önderlerimden biri sen olmuşsun inan bana bu samimi duygularım ..çokkk teşekkürler …her şey için ….mucuk mucuk ….

>yaseminim asosh doğru söylüyor valla sen olmayınca hiç bişeyin tadı tuzu yok,amigurumilerin bile:) sen sık sık uğra bloğuna,msn de de yoksun gari:(

>selmanınsepeti- çok tşk ederimmm şeker tadında dimi:))

>uğurböceği-teşekküüüürlerr:)))

>fatoş-bende senin sarı şekeri yicektim ama bana çıkmadı bende kendime yaptım:))senin yollarda olduğunu biliyorum canım

>delikızınçeyizi "örgü oyuncakları" ayy arzuumm merak ve sabırsızlıkla bekliyorum canım…

>BERNA- saol bernacım sen neler örüyorsun bu ara meraktayım.

>sevim- canım ne diyim şimdi mahçup ettin beni bende seni çok çok öpüyorum..

>nevali- canım ilk 1 ayı geride bıraktık alışıyorum hem çalışıp hem örüp hemde elamla ilgilenmeye:)) hergün mutlaka uğruyorum canım bu ara netimizdede problem vardı ya:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: