yaseminkale

>"tv8" "Erken Baskı" "Seda Akgül" ve "seda bebek":)

Posted on: Şubat 2, 2011

>

hafta sonları neşem; haberi en iyi şekilde almama vesile olan eşşsiz kadından burada bashetmiştim. onu çok beğeniyorum keyifli, eğlenceli, okumayı ve paylaşmayı çok seven, kanı sürekli kaynayan cıvıl cıvıl Türk kadını…

Seda bebek ilk olarak 29/01/2011 c.tesi konuk oldu SEDA AKGÜL’LE Erken Baskı’ya her hafta sonu tv8 ekranlarında bizlerle olacak :))

sizde kendi bebeğiniz olsun istiyorsanız en doğru adrese bir tık yeter seninbebeklerin DİLEK SÜZEN UÇAR a göndereceğiniz bir foto ile mutluluk ellerinizde…
14 Yanıt to ">"tv8" "Erken Baskı" "Seda Akgül" ve "seda bebek":)"

>yasemincim çok güzel yapmışsın seda bebeği herzamanki gibi emeklerine sağlık arkadaşım.

>bende izliyorum ara ara cumartesi günleri :))) şimdi seda bebekle daha bi ayrı olucak programın havası sanırım :))))

>artık seda bebek ile program daha bi güzel olacak,kaçırmamak gerek:)ellerine sağlık canım..

>yasemincim seda hanım da seda bebek de bir harika…bütün samimiyetini içtenliğini ve en önemlisi sevgini o kadar güzel yansıtıyorsun ki bebeklerine beğenmemek mümkün değil.cumartesi günü bende seda hanımı ve seda bebeği izlemek için erkenden kalkıcam.

>ellerine sağlık fıstık gibi olmuş.

>BERNA-tşk ederim bernacım:)

>evinneşesi-zehram pazar günleride oluyo:)) ar ara değil her hafta sou izle:))

>nevali-saol arkadaşım ben zaten kaçırmıyordum:))

>rahime erdoğan-rahime canımsın:))

>Deli kızın çeyizi '' örgü oyuncakları''- beni mii?:D

>örgüçantam- yaa rejiden barışda çok zayıf buldu seda bebeği ablacım ama camera 5 kilo fazla gösteriyor diyorlar ya:)))

>harikasın kuzucum…özledim seni.:)

>seda bebek şahane olmuş..ellerine sağlık ablam…

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
