yaseminkale

>ELİF ECE nin palyaçosunun yapılışı

Posted on: Şubat 7, 2011

>

ELİF ECE henüz 9 aylık dünya tatlısı tam lokum sıktırmalık birgün elime geçerse bu minik kız sanırım onu yerim. anneciği büyük bir heyecanla izledi palyaçonun yapılış aşamlarını her defasında gösterdiği olumlu tepki ile ne zaman bittiğini anlamayadık bu küçük prensesin komik adamını
malzemeler
rengarenk iplikler
2,5 mm tığ

şapka için

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si (2a*6tekrar)
  3. 12 si
  4. 18 si(1a1si*6tekrar)
  5. 18 si
  6. 18 si
  7. 24 si (2si1a*6 tekrar)
  8. 24 si
  9. 24 si
  10. 30 si (3si1a*6 tekrar)
  11. 30 si
  12. 36 si (4 si 1a*6 tekrar)
  13. 36 si
  14. 42 si (5si1a*6tekrar)
  15. 42 si
  16. 48 si (4 si1a*6 tekrar)
  17. 48 si
  18. 96 si (tüm sırada arttır)
  19. 96 si
  20. ters sık iğne yap bitir.
kafa

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si (2a*6 tekrar)
  3. 18 si (1a1si*6 tekrar)
  4. 24 si (2si1a*6 tekrar)
  5. 30 si (3si1a*6 tekrar)
  6. 36 si (4 si 1a*6 tekrar)
  7. 42 si (5 si1a*6 tekrar)
  8. 48 si (6 si 1a*6 tekrar)
  9. 54 si (7 si1a*6 tekrar)
  10. 60 si (8 si 1a*6 tekrar)
  11. 60 si
  12. 60 si
  13. 60 si
  14. 60 si
  15. 60 si
  16. 68 si (4a6si4a46si)
  17. 68 si
  18. 68 si
  19. 60 si(4e6si4e46si)
  20. 54 si (8si1e*6 tekrar)
  21. 48 si (7si1e*6 tekrar)
  22. 42 si (6si1e*6 tekrar)
  23. 36 si (5si1e*6 tekrar)
  24. 30 si(4 si1e*6 tekrar)
  25. 24 si (4 si1e*6 tekrar)
  26. 24 si
  27. 24 si
  28. işlem 17. sırada 4a6si4a daki 6 si ortasına 25 mm palyaço burnunu takın
  29. işem 13. sırada burun ortada kalacak şekilde 14 mm gözleri takın

açık kahve ile çillerini yapabilir göz altı için keçeden parça kesebilirsiniz ben kelebek şekli kullandım

13. sıranın fotosu
14-35 arası 36. sıranın fotosu


keçeden papyon ve askı yerleri için düğme kesebilir ve ya ayak yapılışı başlayıp dilediğiniz büyüklükte papyon örebilirsiniz

kolay gelsin
örgü oyuncak palyaço yapılışı ile size güzel bir hafta diliyorum

Reklamlar

42 Yanıt to ">ELİF ECE nin palyaçosunun yapılışı"

>her zamanki gibi senin yorumun senin farkın,çokk güzel olmuş,kazağa bayıldım ya rengarenk,renklerde çok tatlılar.gözlere farklı bi hava katmışsın,anlatım ve açıklamalar için de ayrıca teş ederiz arkadaşım,yüreğine sağlık….

>Maşallah çok tatlı bir bebek gerçekten sıkmalık dediğin gibi.Palyaçoda çok ama çok şeker canım ellerine sağlık.

>yasemincim bende bu kızın hiç sesi çıkmıyor diyordum.hergün uğruyorum değişiklik yok.bugün sürpriz oldu.dönmüşsün ama ne güzelliklerle.emeklerine sağlık canım.harika olmuş.en kısa zamanda yapılıp sana gösterilecek.unutmadın dimi alicenin tavşanınıda birgün yayınlayacaktın.onuda bekliyorum canım.sevgiler…

>arkadaşım öncelikle seni tebrik ederim.çok başarılı buldum palyaçonu.renkler bir harika!!!cıvıl cıvıl içim açıldı,hafta başında eklemekle çok doğru bir seçim yapmışsın.çünkü bu cıvıl cıvıl sevimli şeyy haftamızı enerji dolu geçirmemize vesile olacak.ayrıca sayılarını bizimle paylaşma inceliğinde bulunduğun için,ne kadar teşekkür etsek azdır.diğer blog sahibi arkadaşlardan da aynı inceliği göstermelerini bekliyoruz.rabbim işlerini hayırlı ve bereketli kılsın,dualarımız seninle güzel kardeşim.sevgiler…

>ama çok güzel olmuş palyaço iyi günlerde oynasın.

>CANIM YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN ÇOK TATLI OLMUŞŞŞ

>ellerine sağlık ayy bu fıstıkta çok şeker gerçekten tam yemelik olmuş:)))) sağlıkla oynasın inş. açıklama için teşekkürler.

>ellerine sağlık renleride kendi çok güzel 🙂

>ellerinize sağlık,güle güle oynasın minik hanım çok güzel olmuş:)

>Müthiş bir tarif daha..Çok güzel bu palyaço.Ellerinize sağlık:))

>YASEMİNCİĞİM,KIZIM PALYAÇOĞSUNU ÇOK SEVDİ,SANA ÇOKKK TEŞEKKÜRLER,ELLERİNE SAĞLIKELİF ECENİN ANNECİĞİSENİ ÇOKK SEVİYORUZSERAP

>minnoş çocuğa minnoş palyaço yapmışsın canım çok güzel olmuş ellerine sağlık benimde var planlarımda bir palyaço yapmak yapılışınıda vermişsin her zamanki cömertliğin yardımseverliğinle artık geceleri görüşemiyoruz öpüyorum seni 🙂

>oleyyyyyy yasemin ablacım sen harikasın içimi okumuşsun adeta zehra ablanın palyaçosuu görünce çok istemiştim hoş sayılarını alıyorum ama bir türlü işlemek nasip olmuyor ama yinede harika harika harika palyaçon her şeyiyle harika olmuş ellerine yüreğine sağlık yasemin ablacım ….

>Yasemın hn neler yapıyor bır bakınayım dedım neler neler gordum ellerınıze saglık ben de bebeklerıme oreyım hemen….

>nevali-ne demek canım her zaman:)))ben çok tşk ederim güzel sözlerin için…

>karabidikim- canım sen bana adres bilgilerini mail atar mısın:)))

>BERNA-ayy bernaaa nasılda unuttum ben onu :(( daha unuttuğum neler var bir bilsen:((

>Rahime Erdoğan-amin canım kardeşim çok teşekkür ederim her zaman yanımda olduğun için…

>biryudumhobi-saolsın biryudumhobi senide oyuncaklarınla aramızda görmek bir başka büyük mutluluk (hoş ne örsen ağzım açık hayran hayran bakıyorum ya)

>Şule-çok tşkler:)

>waterlily- canımmmm çok tşk ederim çekilişini kaçırdım mı acaba bi koşu gelim bakim:)

>Sihirli Günce-çok teşekkür ederim sihirli günce varol…

>Serap-canım gülen gözlerin hiç solmasın minik kızınla sağlıkla huzurla büyüsün bende sizi çok seviyorum ki daha minik cadıyı ele geçiremedim:))

>sevim-çoook tşk ederim canım yaparsın elbelt:))

>Deli kızın çeyizi '' örgü oyuncakları''- ben de seni çok öpüyorum arzucuğum tavuk gibi yatıyorum erkenden:)))

>fulya- her zaman beklerim canım:) merakla bekliyorum…

>Ay canım benim ya beni çok mahçup ediyorsun ama böyle ya vallaha çok utanırım ben.

>Ben de palyalço yapmayı istiyordum.paylaşım için teşekkürlerhttp://orgubebekler.blogspot.com

>harikaa olmuş ellerinize sağlık siz hem çok başarılısınız hem de paylaşmayı seviyorsunuz blogu olan diğer arkadaşlar böyle sayılarıyla birlikte vermiyor sizi çok takdir ediyorum böylesine güzel bir emeğinizi paylaştığınız için sizden amigurumiye dair çok şey öğrendim öğrendiğim için de çok mutluyum yolunuz herzaman açık başarılarınız daim kazancınız bereketli olsun

>çok şirin olmuş.. renkleri de harika.. elelrine sağlık.. ayrıntılı paylaşımına da teşekkürler…

>harikasın sen…

>ay çok güzel kızıma yapıcam.

>çokk güzell olmuşş günlerdir hayranlıkla bakıyorum inş bende kızıma örecegim ellerinize sağlık

>merhaba, ben bu hobiye yeni başladım. o yüzden anlamadığım bir şey var. sihirli halka nedir? ben de bunlardan örmek istiyorum ama tariflerde sihirli halka var. çok bakındım ama bulamadım. cevap verirseniz sevinirim. bir de sipariş vermek istiyorum ne kadar sürede biter ve elimde olur.? tşk ederim. kolay gelsin…

>karabidikim-aşkolsun canım:))

>örgübebek- kolay gelsin canım…

>begüm-amin begün hanımcığım çok saol…

>emine öztürk- buralarda olduğunu görmek çok güzel ben çok tişk ederim…

>smilena- ben:)) acaba hangimiz?

>serap çağlar-kolaylıklar diliyorum…bu arada hoşgelidiniz…

>yasemin avcı- merakla bekliyorum örecek olduğun palyaçoyu kolay gelsin canım…

>adsız- canım bana mail atarsan sana fotolu gönderirim açıklama bu arada siparişinide konuşmuş oluruz:) yaseminkale20@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: