yaseminkale

>örgü oyuncak fareeeee

Posted on: Şubat 21, 2011

>bu facerik sipariş üzerine örüldü. koca göbekli bişi….


uyumuş dinlenmiş bnm ajandaya sarmış…


10 mm kahverengi gözler ve 12 mm siyah üçgen burun kullanıldı tabii bonbon lüks ile örüldü…

17 Yanıt to ">örgü oyuncak fareeeee"

>İnanmıyoruuummmm! Gördüğüm en sevimli fare 🙂

>donunu sevsinler senin faree:)

>ha ha ha dona bak öldüm gülmekten:Dsen iyice ilerledin bu dikiş olayında bayılıyorum yaptıklarına:)))

>ayyyy sortunu seveyim senin, ne sevimlisin sen ya 🙂

>fatışa katılıyorum donu na koptum valla :))) ayol çok çirkin buuu 🙂 maşallah bunların yavrusuda olaydı :)))

>çok tatlı olmuş fareninde sevimlisi olmas ama:)senin elinden bir başka olmuş tabii, ellerine sağlık

>:))))))))))) aman tanrım şortu süpeeeeerrr:)))ellerine sağlık çok şirin olmuş.

>ellerine sağlık yasemin çok güzel olmuş farecik.göbüşüne kadar çekilmiş piti kareli şortuna da bayıldım doğrusu…

>Amannn donuda pek güzelmiş ellerine sağlık

>ellerine sağlık yasemin abla çok şirin olmuş hele şortu on numara olmuş …..

>bu farecik çok tatlı ablacım. şortuna da bayıldım haniii.. Çok şeker yaaaaa

>kareli donunu yerim senin fareeee :)) çok severim ben fareleri bu da tam fare olmuş eline sağlık canikom 🙂

>Göbişini yesinler onun.Sevimli ötesi olmuş.Alana şans getirsin.Eline emeğine sağlık.Sevgiler:)

>cok güzel olmuş canım ellerine sağlık bayıldım yesinler nun sortunu

>donuna bayıldım yasemıncım ya….

>bu fareye bayıldııım 😉

>çooook güzel olmuş yasemin:))bayıldım…

Bir Yanıt Bırakın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
