yaseminkale

Archive for the ‘örgü oyuncak yapılışı’ Category

  1. 6 sihirli halka(kafa)
  2. 12 si ( 2a2a2a2a2a2a)
  3. 18 si (1si1a*6 tekrar)
  4. 24si (2si1a *6 tekrar)
  5. 30si (3 si1a*6 tekrar)
  6. 36si (4 si1a*6 tekrar)
  7. 42si (5si1a*6 tekrar)
  8. 48si (6 si1a*6 tekrar)
  9. 54si (7 si1a*6 tekrar)
  10. 60si (8si1a*6 tekrar)
  11. 66si (9si1a*6 tekrar)
  12. 66si
  13. 66si
  14. 66si
  15. 64si (2e31si2e31si)
  16. 64si
  17. 60si (2e18si2e20si2e18si)
  18. 60si
  19. 54si (8si1e*6 tekrar)
  20. 54si
  21. 48si (7si1e*6 tekrar)
  22. 48si
  23. 48si
  24. 42si (6 si1e*6 tekrar)
  25. 36si (5si1e*6 tekrar)
  26. 30si (4 si1e*6 tekrar)
  27. 40 si(6a4e6a12si )
  28. 40 si
  29. 40si
  30. 40si
  31. 40si
  32. 30si (6e4a6e12si)
  33. 24si(3si1e*6 tekrar)
  34. 18 si(2e1si*6 tekrar)

 

Gövde

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si ( 2a2a2a2a2a2a)
  3. 18 si (1si1a*6 tekrar)
  4. 24si (2si1a *6 tekrar)
  5. 30si (3 si1a*6 tekrar)
  6. 36si (4 si1a*6 tekrar)
  7. 42si (5si1a*6 tekrar)
  8. 42si
  9. 42si
  10. 42si
  11. 42si
  12. 36si(5si1e*6 tekrar)
  13. 36si
  14. 36si
  15. 36si
  16. 36si
  17. 30si (4si1e*6 tekrar)
  18. 30si
  19. 30si
  20. 24si(3si1e*6 tekrar)
  21. 24si
  22. 18si(2 si1e*6 tekrar)

 

Kanat 2 adet yapılcak

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si ( 2a2a2a2a2a2a)
  3. 18 si (1si1a*6 tekrar)
  4. 18
  5. 18
  6. 18
  7. 18
  8. 18
  9. 18
  10. 18
  11. 18
  12. 18
  13. 12
  14. 12
  15. 6

 

ayak 2 adet yapılcak

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si ( 2a2a2a2a2a2a)
  3. 18 si (1si1a*6 tekrar)
  4. 24 si
  5. 30 si
  6. 36 si
  7. 42 si
  8. 34 si (6e13 si2e13si)
  9. 30 si (2e1si2e1si2e1si2e23si)
  10. 23 si (6e17si1e)
  11. 23 1 kes 1 ör bütün sırayı bu şekilde dönünüz
  12. 13 12e1si içini doldurun  

Kolay gelsin:)

Reklamlar

> melek bebek den elam ayrılırken:))


başlangıçda çok komik bir görüntüsü vardı başının


çok güldürdü bu kız bizi :))


saçları tam bir sabır işi ama sonuç …………….:)))


göbiş:)

maalesef o kadar çok foto çekmemize rağmen dergide sadece yapılışlar yer almış :)) melek bebeğin yapılış fotlarını sizler için ekliyorum nakonun 14. sayı çocuk sayısını aldıysanız bu fotoları dikkate alınız.
sevgili begüm ayak senin için:))

AYAK 2 adet yapılacak

1. 10 zincir çekip
2. 23 5 si 3 ikidefada çek 4iki defada aynı yer3ikili çek 3si
3. 6si 3 2defada çek 3a3 2defadaçek4si
4. 4a4si4ikidefadaçek4a3ikidefada çek 6si,
5. 5sia5siör6ikidefada5aikidefadaçek5ikidefadaçek8si
toplamda 41 ilmek

6.
41si
7. 41si
8. 37 si (22si 1e1si1e1si1e1si1e8si)
9. 29si (3si1e1si1e1si1e9si5e7si)
10. 21si (3si3e6si1e1si1e1si1e4si)
11. 16si (10si5e1si)
12. 16si
13. 16si
14. 24si(1a2si1a2si1a2si1a2si1a2si1a2si)
15. 24 si
16. 24 si
17. 24 si
18. 24 si
19.
24 si
20. 24 si ayak kısmına boncuk elyaf koyunuz
21. 24 si
22. 24 si
23. 24 si
24. 24 si
25. 24 si
26. 24 si
27. 24 si
28. 24 si
29. 24 si
30. 30 si(1a3si1a3si1a3si1a3si1a3si1a3si)
31. 30 si
32. 30 si
33. 30 si
34. 30 si
35. 30 si
36. 30 si
37. 30 si
38. 20 si ( 8e+12si)
39. 20 si
40. 16 si ( 5e11)

>” mavi kulbağa mı yaptınnn annecim” dedi Ela Mercan. hemen arkasından ekledi “bu neleye gidiyo” bu maviş kurbiş Almanya’ya gitti 45 cm boyu vardı… aldığımız mailde çok sevdikleri yazıyordu:)

14/02/ sevgilileler günümüz kulu, kandiliniz mübarek olsun…

>

ELİF ECE henüz 9 aylık dünya tatlısı tam lokum sıktırmalık birgün elime geçerse bu minik kız sanırım onu yerim. anneciği büyük bir heyecanla izledi palyaçonun yapılış aşamlarını her defasında gösterdiği olumlu tepki ile ne zaman bittiğini anlamayadık bu küçük prensesin komik adamını
malzemeler
rengarenk iplikler
2,5 mm tığ

şapka için

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si (2a*6tekrar)
  3. 12 si
  4. 18 si(1a1si*6tekrar)
  5. 18 si
  6. 18 si
  7. 24 si (2si1a*6 tekrar)
  8. 24 si
  9. 24 si
  10. 30 si (3si1a*6 tekrar)
  11. 30 si
  12. 36 si (4 si 1a*6 tekrar)
  13. 36 si
  14. 42 si (5si1a*6tekrar)
  15. 42 si
  16. 48 si (4 si1a*6 tekrar)
  17. 48 si
  18. 96 si (tüm sırada arttır)
  19. 96 si
  20. ters sık iğne yap bitir.
kafa

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si (2a*6 tekrar)
  3. 18 si (1a1si*6 tekrar)
  4. 24 si (2si1a*6 tekrar)
  5. 30 si (3si1a*6 tekrar)
  6. 36 si (4 si 1a*6 tekrar)
  7. 42 si (5 si1a*6 tekrar)
  8. 48 si (6 si 1a*6 tekrar)
  9. 54 si (7 si1a*6 tekrar)
  10. 60 si (8 si 1a*6 tekrar)
  11. 60 si
  12. 60 si
  13. 60 si
  14. 60 si
  15. 60 si
  16. 68 si (4a6si4a46si)
  17. 68 si
  18. 68 si
  19. 60 si(4e6si4e46si)
  20. 54 si (8si1e*6 tekrar)
  21. 48 si (7si1e*6 tekrar)
  22. 42 si (6si1e*6 tekrar)
  23. 36 si (5si1e*6 tekrar)
  24. 30 si(4 si1e*6 tekrar)
  25. 24 si (4 si1e*6 tekrar)
  26. 24 si
  27. 24 si
  28. işlem 17. sırada 4a6si4a daki 6 si ortasına 25 mm palyaço burnunu takın
  29. işem 13. sırada burun ortada kalacak şekilde 14 mm gözleri takın

açık kahve ile çillerini yapabilir göz altı için keçeden parça kesebilirsiniz ben kelebek şekli kullandım

13. sıranın fotosu
14-35 arası 36. sıranın fotosu


keçeden papyon ve askı yerleri için düğme kesebilir ve ya ayak yapılışı başlayıp dilediğiniz büyüklükte papyon örebilirsiniz

kolay gelsin
örgü oyuncak palyaço yapılışı ile size güzel bir hafta diliyorum

>

çiçek kızımız hazır ama “ben daha güzel yaparım ama malzemelerim yok” diyorsanız sizin için bir set pasajımda yerini aldı . bebeğimizde pasajımda üstelik “arkadaşına hediye gönder” uygulaması ile…


dün akşam üstü maillerimi kontrol ederken arı vız vızzıın satıldığını görünce hemen işe koyuldum ve arı gibi çalışarak sabah geceden kalan kolları bitirip uçurdum arımızı Ankara ya doğru….

> arzu; örgü oyuncakda ilk adımı amigurumi malzemeleri ile tanışma setini alarak attı…(“kapıda ödeme” ile ) ilk deneme ilk oyuncak… gece 00:00 dan sonra başlayan derslerde üstün başarı örneği gösterip aslancığını benden önce bitirdi… ilmek ilmek ördük aslancıklarımızı…

arzu’dan;
Canım sağolasın her zamanki gibi tevazu gösteriyorsun.İyi bir öğretmenim vardı.Ben söyleneni yaptım belki bir iki bişeyde kendimden kattım hepsi o.

Arkadaşlar bu aslancık kolay görünsede çok küçük parçaları olması dolayısıyla bence zordu sıra sıra renkleri örmek her bir uzvunu ayrı örüp sonra birleştirmek vs. meşakkatli bir iş bu amigurumi onu anlamış oldum.
15-20 cm lik bir şeyi daha önce kafadan şu kadar eder derken, buna fiyat biçemedim el emeği göz nuru başka birşeymiş onu anladım.yanı sıra çok eğlenceli bir meşgale bu örgü zaten terapi gibidir sonucunda bir oyuncak ile bir çocuk seviniyorsa değmeyin örenin keyfine.

ha! bu arada yasemin cuma arkadaşın düğününe giderken ipek yanında götürmüştü aslanı sanırım orada bıraktı bulamıyoruz.ilk örgü oyuncağımızdı kıymetini sen söylemiştin bende önce çok üzüldüm ama sonra dedim ki ; ya orada bir çalışanın çocuğuna gittiyse! üzüntümün yerini mutluluk aldı.

Hülya ; kırmızılıyı bende çok sevmiştim surat ifadesini falan ve ördüm :)) beğenen tüm arkadaşlara ayrıca teşekkür ederim.çok kibarsınız…
Arzu Şimşek


bu aslancığı yaparken takıldığınız yer olur ise ben buralardayım:))

yada yaseminkale20@gmail.com dayım

> 1 kasım 2007 saat 12:34 da “merhaba” dediğin dünyaya hep böyle ışıl ışıl gözlerle bak can kızım ela mercanım
2 adet tweety siparişimizide tamamlamak üzereyim sadece ayaklar kaldı:))

çekişi için video izleyemeyen dostlar için yazıyorum kazana isimleri bu akşama kadar yaseminkale20@gmail.com a adres bilgilerini rica ediyorum.
uzun kulağı kazanan sevgili Pakize GÜNEY
hello kitty kazanan Ömer DURSUN
bu 2 iki isim facebook etkinliğimize katılacağım diye isimlerden bakalım adres mailleri gelecek mi?
gelmez ise yedekler var.
uzun kulak için halimecetarasımlar blogdostu, ablam, komşumda sayılabilir :))) bu isim her haliyle kesin
hello kitty ise Fatih MEHMET asıl kazananlar ve fatih bey dönmez ise hello kitty için sadece bloguma yorum yapan 77 kişi içinden bir çekiliş daha yapacağım:)



  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız